Favágó az erdő mélyén Írta: Newlott P.



Favágó vagyok egy nagy fa tetején állok
fűrészporos hajammal tekintek le rátok.

dolgoznak az emberek, inkább én csak bujkálok
de váratlanul megszédültem, minnyá leesek ti állatok!

elszóltam magam észrevettek a majmok
ordítják hogy mennjek le, dehogy megyek barmok! 

láncfűrésszel elborítják azt a fát amin tartózkodok
pff bammeg pff bammeg én most itten padlótfogok!

persze hogy lemegyek hisz rendes gyerek vagyok
odamegyek a részegekhez, kérdezem hogy mi bajotok?

he minekmenté oda fő? kérdezte az egyik
egyértelműen mondtam: hát hogy ne csináljak semmit!

kergetni kezdenek, hisz komolyan veszik munkájukat
futok futok nagyon gyorsan mert röptetik a baltájukat

mennjetek a fenébe, torkotokon legyen vegyszer
de hazaértem végre, megnyugodhatok egyszer

én már többet nem dolgozok, leszarom az egészet
basszátok az anyátok, kapja be az erdészet!

Nincsenek megjegyzések: